Valikko Sulje

Toimitusehdot

Tuotteet ja hinnat

Tuotteiden hinnat näkyvät verkkokaupassa tuotteiden yhteydessä. Tilauksen toimitusmaksu selviää maksuvaiheessa kassalla. Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Maksutavat

Verkkokaupan ostokset, tilaustuotteet sekä niiden toimituskulut maksetaan ostoksen tai tilauksen yhteydessä valitulla maksutavalla. Verkkokaupan maksuvälittäjinä toimii Visma ja Klarna. Ostokset voi maksaa myös suorana tilisiirtona Maymay Desingin tilille.

Toimitusmaksu

Pakkaus- ja toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta ja lähetyksen koosta. Kulut lisätään tilauksen loppusummaan. 

Toimitukset

Tilatut varastossa olevat tuotteet lähetetään 1-5 arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta. Jos tilattu tuote on loppunut varastosta, asiakkaaseen otetaan yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse. Tilaustuotteiden osalta annamme arvion toimitusajankohdasta tilaussopimuksen yhteydessä. Tilauksen toimittaa Posti. Pienikokoiset lähetykset tulevat kirjepostina. Pakettina lähetettävän tuotteen toimituspaikaksi voi valita noudon lähimmästä Postin toimipisteestä tai SmartPost-lokeroautomaatista. Posti tarjoaa erillisestä lisämaksusta myös kotiinkuljetuksen.

Kaupan peruminen ja tuotteen palauttaminen

Palauttaminen on helppoa, mikäli tilaamasi tuote ei miellytäkään. Verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 vuorokauden perumis- ja palautusoikeus. Palautusoikeus ei koske mittatilaustyönä tehtyjä tuotteita. 

Mikäli haluat palauttaa tilauksesi, palautuslomake on ladattavissa täältä. Halutessasi perua tilauksen tai palauttaa tuotteen tee kaupan perumisilmoitus lähettämällä sähköpostia osoitteella asiakaspalvelu@maymay.fi. Perumisilmoitus on tehtävä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen tekemisestä. Sinulla on tilauksellesi myös 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeusaika lasketaan siitä ajankohdasta, jolloin tilaus on ollut noudettavissa Postin toimipisteestä tai kun Posti on toimittanut tilauksen ilmoittamaasi toimitusosoitteeseen. Palautusilmoituksen jätettyäsi sinulla on 14 vuorokautta aikaa palauttaa tilaamasi tuotteet. Emme hyväksy ilman palautusilmoitusta tehtyjä asiakaspalautuksia, mikäli kyseessä on virheetön tuote. Pienenä yrityksenä emme myöskään voi tarjota ilmaisia palautuksia, joten palauttamistapauksissa toimituskustannukset sinun tulee maksaa itse.

Palautettavan tuotteen tulee olla kaikin puolin samassa kunnossa kuin ostettaessa: käyttämätön, ehjä, käsittelemätön, puhdas, tuoksuton, pesemätön ja alkuperäispakkauksessaan. Hinta- ja tuotemerkintöjen on oltava alkuperäisillä paikoillaan. Tarkastamme tuotteiden kunnon ennen maksun palauttamista. Jos tuote ei ole palautusehtojen mukaisessa kunnossa, emme voi hyvittää tuotetta täysimääräisesti. Tällöin palautuksen voi lunastaa takaisin joko noutamalla sen varastoltamme tai maksamalla postikulut tai vaihtoehtoisesti hyväksyä osittainen hyvitys.

Tuotevirheen korjaaminen

Jos toimitettu tuote on vioittunut, sinun tulee tehdä verkkokaupalle tuotteesta virheilmoitus ja palauttaa vioittunut tuote edellä kuvattuna asiakaspalautuksena. Ilmoitus tehdään osoitteeseen asiakaspalvelu@maymay.fi. Palautamme rahat vioittuneesta tuotteesta tai vaihtoehtoisesti toimitamme uuden tuotteen vioittuneen tilalle.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista perimme palautuspostikulujen lisäksi 20 euron käsittelykulun. Paketin jälleenlähetyksestä perimme 10 euron maksun.

Palautusten ja vaihtojen käsittely

Pakkaa lähetys huolellisesti ja liitä lähetykseen mukaan palautuslomake. Palautuslomakkeen löydät täältä. Muistathan, että sinä olet asiakkaana vastuussa siitä, että palautuksesi tulee perille meille. Olet myös vastuussa siitä, että paketti sisältöineen on vaurioitumaton.

Palauttaessasi verkkokaupasta ostetun tuotteen, tuotteesta/tuotteista maksettu hinta hyvitetään takaisin samalle maksutavalle, josta tilauksen summa on veloitettu. Palautusten käsittelyaika on korkeintaan 2 viikkoa. Käsittelemme palautukset saapumisjärjestyksessä. Jos tilaukseesi on liittynyt tiettyä ostomäärää koskeva kampanja-alennus eikä edellytetty ostomäärä palautuksen jälkeen enää täyty, vähennämme kyseisen alennuksen palautettavasta summasta. Käsiteltyämme palautuksen hyvitämme palauttamiesi tuotteiden hinnan mahdollisimman pian. 

Erimielisyydet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)T